Terri's Cellar Door

Stuff that happens to me, Terri.

Friday, August 01, 2008

Dette landet Harald berget med sin kjemperad

Dette er et innlegg av min venn Henning som er fra Norge. Jeg kan ikke forvente at grammatikken vil være perfekt fordi jeg gjør dette ved hjelp av Google. Allikevel, jeg fortsatt ikke snakker noe norsk, men jeg er å få en respekt for og kunnskap om Norge, særlig med Santa's butikk som hele veien opp dit. Jeg tror Henning er en herlig person som kan beskrive homofil sex på en svært interessant måte, og som, gitt de rette omstendigheter, kan være veldig morsom, vittig og god på matte. Han og jeg både liker Firefly, som er kjempebra, og han har sammenlignet meg til Kaylee Frye, som er den beste kompliment at noen har noensinne gitt meg. The End.

Yes, that last part wasn't in Norwegian, and I don't even think that the grammar was that good, but what can you expect from Google? Really? Well, greatness, but other than that? I'm getting ready to head back to school, but I'm doing a little writing, so I will try to keep posting here. I know I have an obligation to my public, so to speak. But trust me, I will not tire, will never rest, until I've posted here at least once in the next three months. Ambitious to be sure, but that's the kind of dedication that I put into this thing, people. Usually, here are the end is where I put some sort of vague promise, like I'll post a story, or a review, or something, but I don't really have anything in mind, so it'll just have to come as it does.

1 Comments:

Blogger Henning said...

hehe, funny. Didnt get the part with Santas' butikk tho, whats that all about?

9:59 PM  

Post a Comment

<< Home

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket